Alyssa Palombo - Violinist iz Venecije (Znanje)



"Lijepa kći bogatog venecijanskog trgovca Adriana d’Amato posjeduje izniman dar za glazbu te usprkos očevoj zabrani potajice odlazi na satove violine kod slavnog glazbenika Antonija Vivaldija. Strast koju s njim dijeli prema glazbi uskoro prerasta u tajnu ljubavnu vezu. Ali, Vivaldi je svećenik i njegova veza s Adrianom neprihvatljiva je kako u očima Crkve, tako i u očima društva. Oboje su svjesni da će se ona jednog dana morati udati i da će to biti kraj njihove veze, ali nitko ne može predvidjeti niz događaja koji će Vivaldija prisiliti da bira između ljubavi prema ženi i ljubavi prema glazbi. Posljedice tog odabira, kao i Adrianinih odluka, progonit će ih oboje cijelog života na načine o kojima nisu mogli ni sanjati.
Adrianin otac odlučan je pak u namjeri da je uda za nekog bogatog i istaknutog venecijanskog patricija, a zgodan i šarmantan mladić iz ugledne plemićke obitelji samo dodatno zakomplicira stvar…"


Divna knjiga koja vas totalno zaposjedne i ne mozete se odvojiti od nje do samoga kraja. Citajuci slusate divnu melodiju koju proizvodi violina i pratite njene lagane, onda brze i ostre, pa zatim opet lagane tonove koji vam se urezuju u srce, bas kao i Adriani. Melodija violine prati njene osjecaje i prekretnice koje je ocekuju tokom zivota, a vjerujte ima ih puno i nisu lake. Vivaldieva glazba je toliko snazna i puna strasti da Adrianu uspije uvijek zaposjesti, jer ona je ta koja je jedina razumije. Zna o cemu govori svaka nota koju on napise i svaki ton koji odsvira, jer on svira srcem i dusom za nju.
Predivna ljubavna prica puna strasti, smjestena u grad ljubavi - Veneciju, oduzeti ce vam dah i uvuci vas u taj dio svijeta; ljubavnih serenada, voznje u gondolama, te upoznati vas sa zivotom bogatih i siromasnih Venecijanaca.
Moja velika preporuka! Vjerujte, citajuci ovu knjigu necete pozaliti!

Citat:
"Djeca su mi napredovala baš kao i moji nećaci i nećakinje; mogla sam slobodno otići iz Venecije, ali zbog nekog razloga nisam to učinila. Ako ikada bude pravi trenutak za odlazak, mislila sam, znat ću.
I tako sam ostala. I bila sretna. Možda postoji isto toliko vrsta sreće koliko i ljubavi, jer svaki put kad sam pomislila da ta riječ vrijedi za mene, osjećaj nikad nije bio potpuno isti. Možda, razmišljala sam jednoga dana dok sam sjedila u gondoli odlazeći se naći s ..., to znači da sam iskusila mnogo od života."

Primjedbe