Olivia Blake, "Atlasovih šest", Znanje, osvrt by Morana M.

Pročitala sam "Atlasovih šest", Olivie Blake i meni je ovo odličan fantasy Description: 🔝(premda i nisam zagriženi obožavatelj žanra)!

E, kad smo već kod žanra, danas sam saznala da ovaj roman zapravo spada pod pojam "dark academia" , vjerujem da neki već znaju o čemu pričam premda ovaj naziv obuuhvaća puno više od književnog (pod)žanra.

dark academiji u književnom smislu pisat ću u posebnom postu, sad samo par riječi o knjizi.

..

"Atlasovih šest" prvi je dio trilogije (drugi je na eng već objavljen, u Hrv ga očekujemo krajem godine, a treći se dio tek piše) u kojoj pratimo šestero mladih ljudi pozvanih da pristupe tajnom, najtajnijem Aleksandrijskom društvu.

Šestero spomenutih vrsni su medejci - svatko od njih raspolaže određenom nadnaravnom moći, a upravo takvu ekipu Društvo želi u svojim redovima. Naravno, prvo moraju proći inicijaciju što je puno teže i zahtjevnije nego što su očekivali, u igri su velike žrtve i u prenesenom i u doslovnom značenju.

Ono što mi se posebno sviđa je to što je jedna od okosnica priče tj. društva Aleksandrijska knjižnica (najveća knjižanica antičkog svijeta - to znate. Description: 🤨 Ona koja je uništena pa je to unazadilo Europu i gurnulo je prema "mračnom" srednjem vijeku).

Pa... zapravo nije uništena, to samo mi, obični smrtnici, mislimo da jest. Description: 🤫 Što se zapravo s njom dogodilo, saznat ćete u "Atlasovih šest" (ili već znate, ako ste pročitali knjigu - u tom slučaju možete i napisati dojmove).

Dakle, kao što sam napisala na početku, meni se priča sviđa i veselim se nastavcima.


Primjedbe