Krv na snijegu_Jo Nesbo




Krv na snijegu_Jo Nesbo, FOKUS na hit

Volim čitati Nesboa, to već i vrapci na grani znaju. Jako me obradovala vijest da dolazi ova nova. 

Ima lijepu naslovnicu a i sam naslov je obećavajući. Ali da sreća bude još i veća zaslužan je Fokus jer mi je poklonio. Čim sam je dobila, naravno da sam odmah počela čitati. Počela i malo mi bila čudna s početka. 

Ali onda te Nesbo po starom dobrom običaju zalijepi za stolicu i knjigu. To je pisac koji te natjera (suptilno ni ne osjetiš) da zavoliš lik koji je zapravo negativac i ubojica. A i nije sve onako kako se čeini, kod Nesboa to nikad nije. Misliš pa dobro, pomiriš se s tijekom radnje a onda obrat. Volim takve obrate, kad nam jednom rečenicom pisac sve okrene. Istina, otanka je, ali je ipak dobra. 

Oni koji vole Nesboa znaju što im je činiti, doći do knjige i obavezno čitati.


Stana Erstić


Primjedbe