"Kristalna kugla", Judith M. Riley


"Kristalna kugla", Judith M. Riley; Znanje 
Meni je ova knjiga genijalna! Ok, ja sam inače velika ljubiteljica povijesnih romana i ovaj (koji me već duže čekao na polici) odlučila sam čitati nakon niza "suvremenih"...Baš sam se poželjela dvorova, intrigi, raskošne odjeće, povijesnih likova itd. I nisam mogla bolje izabrati! Samo, ovaj puta pratimo jedan "svijet za sebe" koji egzistira u Parizu, krajem 17.st., a to je svijet vještica, čarobnjaka i sl. ekipe koji su izvanredno organizirani; u kontaktu sa najvišim ličnostima toga doba (uključujući i samoga Kralja Sunca, Luj XIV). I vještice navedene u knjizi povijesne su ličnosti,što se odlično navodi u kazalu knjige (koje su osobe bile stvarne, a koje izmišljeni likovi).. Znala sam da su otrovi, ljubavni prašci, i sl. tvorevine bile IN; ali da je to sve bilo tako dobro organizirano, i skriveno, to sam tek otkrila u ovoj knjizi.. Posebno mi je drago da ima puno mačaka..One su uvijek uz vještice, ali ne crne.. Priču nam priče mlada Genevieve Pasquier koja, igrom (naravno) sudbine biva uvučena u samo srce te strane Pariza..Ona je vrlo inteligentna, duhovita i priču nam priča uz svoje sarkastične komentare...
Obilježila sam i par citata, ali mi je knjiga ostala u Rijeci, ali ipak imam jedan: ".. lijepe žene se više boje starosti nego ružne. Kad ostarim, kupovat ću knjige, a ne kreme protiv bora. "

Primjedbe