"Trinaesta priča", Diane Setterfield

"Trinaesta priča" D. Setterfield; ALGORITAM

 ima baš sve što očekujemo od dobre knjige; ima odličnu priču, pisana je baš onako klasično, pripovjedački napeto.. Štoviše stil podsjeća na klasike tipe Jane Eyre, Orkanski visovi i sl. Ono što je zadovoljstvo čitati..
Sam sadržaj pak, tj. neki njegovi elementi (kada smo već kod klasika), pomalo podsjećaju na Rebeccu, D. du Maurier.. Jer i ovdje imamo jednu obitelj s puno tajni,veličanstveno zdanje, odanu poslugu, psihičku poremećen...ost, guvernantu pa čak i požar..
Ali, ovdje imamo i bonus- blizanke koje su, u stvari, okosnica radnje iako je sadržaj slojevit.. Pratimo 2 priče, ili priču u priči.. A motiv blizanaca isprepliće se u obje.. Budući da sam jedinica teško mi je pojmiti bratsku povezanost, a pogotovo povezanost blizanaca, a obje te povezanosti u ovoj priči dosežu granice normale..
Baš zbog toga, a i zbog još nekih detalja, ova mi je knjiga pomalo jezovita i nekako mi je ostavila "gorak okus u ustima"... I zbog toga ova (3/5) ocjena.. Iako sam je pročitala u samo nekoliko dana, jer je izrazito zanimljiva i napeta, kada sad pomislim na nju, nekako mi prevagne taj spooky feeling.. Al' ne pozitivno spooky kao kod nekih Kingovih ili Koontzovih knjiga nego baš suprotno..
Naravno, ovo je samo moj doživljaj knjige koja je inače jako hvaljena, čak je tu i nagrada za najbolji debitanski roman tako da bih vam je svakako preporučila pa da sami vidite o čemu se tu zapravo radi.. Sigurna sam da ćete je, kao i ja, teško ispustiti iz ruke dok je ne pročitate...

Prikaži više

Primjedbe